Xarly, 4 años de criminalización / Pablo González, en Desapariciones Forzosas ONU / Ley Secretos Oficiales, tapar la guerra sucia / Ley Memoria Histórica, ni verdad, ni justicia ni reparación.

Comunicado Xarly. Texto.

Muro de solidaridad y denuncias:

Criminalización:

-Fa 4 anys, que el Xarly, està acusat d’atemptat contra l’autoritat a l’espera de judici.

En aquest estat és delicte manifestar-se i assenyalar als feixistes. Reivindiquem i exercim els nostres drets i llibertats democràtiques.

Contra la seva repressió: unitat, organització i lluita. Fem de la lluita antirepressiva la nostra trinxera.

AMNISTIA TOTAL!

COMUNICAT 2/8/2022

El 2 d’agost d’enguany es compleixen 4 anys d’un altre muntatge de les clavegueres d’Estat.

Van donar la volta a una protesta pacífica i la van convertir en atemptat contra l’autoritat, sense contacte visual ni físic. Xarly va donar «la benvinguda a l’Empordà» al jutge Llarena. Però ens preguntem si aquest succés va ocórrer per què era el jutge Llarena o perquè aquest estava reunit amb Fernández Díaz en un lloc amagat que no esperaria ningú? Fos com fos, el company Xarly va acabar detingut a la comissaria de la Verneda dies després, per un no res: per dir «Benvingut a l’Empordà, maco».

El dia d’avui, encara no hi ha fixada data de judici. De nou, l’espera i l’angoixa són el càstig, un cop més tornen a demostrar que qualsevol protesta per minima que sigui en aquest estat feixista, és delicte. 4 anys després, amb un procés totalment desfet, amb els partits polítics llençant-se punyals entre ells o pactant amb el Gobierno, continuen centenars de persones amb processos tan ridículs com aquest.

Amb la diferència, que ells s’han mantingut ferms en la seva lluita. Fent d’aquesta, un petit exemple de principis per a tothom.

Un any més, sempre amb tu Xarly.

#XarlyAbsolució #BenvingutalEmpordà #Tombemleslleis Repressives

Cartel. Pablo González libertad. OTAN criminales.

¡Libertad Pablo González!:

-El caso del periodista Pablo González llega al Grupo de Desapariciones Forzosas de Naciones Unidas.

Su esposa pide al organismo encargado de estudiar las detenciones arbitrarias que intervenga en el caso, pidiendo explicaciones a Polonia y exigiendo que se respeten los derechos del reportero, que ya lleva cinco meses en una prisión polaca, acusado de espionaje.

https://www.publico.es/politica/caso-periodista-pablo-gonzalez-llega-grupo-desapariciones-forzosas-naciones-unidas.html

Sobre boca cerrada con grapas. «Guerra sucia».

Ley de Secretos Oficiales:

-La ley de Secretos Oficiales, una norma que protege toda la información clasificada y que ningún gobierno ha tocado en más de 40 años.

Se fijará un mínimo de 50 años para guardar «altos secretos» de Estado.

https://www.20minutos.es/noticia/5037071/0/la-ley-de-secretos-oficiales-una-norma-que-protege-toda-la-informacion-clasificada-y-que-ningun-gobierno-ha-tocado-en-40-anos/

Y le llaman democracia…

Foto. En mani, cartel Franco con Hitler.

Ley de Memoria Democrática:

-Ni verdad, ni justicia ni reparación.

Si se mira con lupa el texto de la Ley de Memoria Democrática se verá que, ni por asomo, las exigencias de los conceptos de Verdad, Justicia y Reparación, se satisfacen, ni teórica ni prácticamente.

https://www.nuevatribuna.es/articulo/sociedad/verdad-justicia-reparacion/20220801141955201332.html#Echobox=1659441598

Foto. En mnai, con bandera E.H. antifascista

-“La mal llamada ley de Memoria Democrática, y el clon de la CAV, es simplemente otro parche más que no cumple con el mandato de los relatores de la ONU”.

Sare Antifaxista

https://jotabepress.news.blog/2022/07/31/sare-antifaxista-la-mal-llamada-ley-de-memoria-democratica-y-el-clon-de-la-cav-es-simplemente-otro-parche-mas-que-no-cumple-con-el-mandato-de-los-relatores-de-la-onu/

Y le llaman democracia…

Cartel. Cumple Hasél el 9 de agosto.

Solidaridad con los presos políticos:

-Pablo Hasél. Cumpleaños el 9 de agosto.

El 9 d’Agost plenem la bústia de solidaritat. Escriviu-li. Felicitem-lo.

Cartel de la Plataforma Antirepressiva Ponent.

Un comentario sobre “Xarly, 4 años de criminalización / Pablo González, en Desapariciones Forzosas ONU / Ley Secretos Oficiales, tapar la guerra sucia / Ley Memoria Histórica, ni verdad, ni justicia ni reparación.

  1. José España tortura y muerte Contestar

    Vecino de Alcalá de Henares, militante del PCE (r), José España Vivas, fue detenido el 5 de agosto y torturado hasta la muerte en las mazmorras de la DGS en la tarde del 6 de agosto de 1980.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.