
Muro de solidaridad y denuncia
La Plataforma Antirepressiva de Barcelona denuncia sanciones a manifestantes
❌ DRET A MANIFESTACIÓ❓
Alguns dels detinguts del passat 5 d'octubre, els hi han imposat MESURES CAUTELARS que els prohibeixen participar en manifestacions, concentracions o reunions.
❗️ Exigim la retirada immediata d'aquestes mesures. Defensem els nostres drets i llibertats
-----------
En un context d'esclat social a causa de la crisi actual de l'habitatge, el passat 5 d'octubre vam sortir al carrer per manifestar-nos per un habitatge digne. Durant aquesta manifestació, vam presenciar la detenció de 13 companyes, que van ser traslladades a la comissaria de les Corts i, hores més tard, algunes d'elles, a la Ciutat de la Justícia.
A algunes de les detingudes se'ls han imposat mesures cautelars que els prohibeixen acostar-se a manifestacions, concentracions i reunions en espais públics, així com participar-hi. Considerem aquestes mesures un «càstig» contra les companyes detingudes, amb l'objectiu d'imposar la por i dificultar l'organització i la mobilització de la classe treballadora.
Exigim la retirada immediata d'aquestes mesures, perquè constitueixen un atac als seus drets fonamentals i vulneren els seus drets a manifestar-se i reunir-se en espais públics.
❌ ¿DERECHO A MANIFESTACIÓN❓
A algunos de los detenidos del pasado 5 de octubre, se les han impuesto MEDIDAS CAUTELARES que les prohíben participar en manifestaciones, concentraciones o reuniones.
❗️ Exigimos la retirada inmediata de estas medidas. Defendamos nuestros derechos y libertades
-------------
En un contexto de estallido social a causa de la crisis actual de la vivienda, el pasado 5 de octubre salimos a la calle para manifestarnos por una vivienda digna. Durante esta manifestación, presenciamos la detención de 13 compañeras, que fueron trasladadas a la comisaría de les Corts y, horas más tarde, algunas de ellas, a la Ciudad de la Justicia.
A algunas de las detenidas se les han impuesto medidas cautelares que les prohíben acercarse a manifestaciones, concentraciones y reuniones en espacios públicos, así como participar en ellas. Consideramos estas medidas un «castigo» contra las compañeras detenidas, con el objetivo de imponer el miedo y dificultar la organización y la movilización de la clase trabajadora.
Exigimos la retirada inmediata de estas medidas, porque constituyen un ataque a sus derechos fundamentales y vulneran sus derechos a manifestarse y reunirse en espacios públicos.

📖 CERCLE DE LECTURA.
🛡️ Per combatre la repressió, cal conèixer les tàctiques de l'enemic.
📚 En aquest llibre, Victor Serge explica les principals tècniques d'espionatge i infiltració que la policia tsarista utilitzava contra els revolucionaris russos.
👥 En aquest cercle de lectura, al qual us convidem a tots, estudiarem cadascuna d'elles, la seva aplicació a l'actualitat i com combatre-les.
✊ Ara més que mai, protegim-nos, combatem la repressió.
📝 Apunta't al formulari!
📅 Ens veiem el dia 30 a les 19h a la Guineueta
📖 CÍRCULO DE LECTURA
🛡️ Para combatir la represión, es necesario conocer las tácticas del enemigo.
📚 En este libro, Victor Serge explica las principales técnicas de espionaje e infiltración que la policía zarista utilizaba contra los revolucionarios rusos.
👥 En este círculo de lectura, al que os invitamos a todos, estudiaremos cada una de ellas, su aplicación en la actualidad y cómo combatirlas.
✊ Ahora más que nunca, protegémonos, combatamos la represión.
📝 ¡Inscríbete en el formulario!
📅 Nos vemos el día 30 a las 19 h en la Guineueta
Formulario para inscribirse: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_H0XzgFjk6ImqQmCnIR8qimC-FdUgAvZHql1-uvoXBbBhiA/viewform