
Muro de solidaridad y denuncia
Barcelona plantó cara al fascismo el 12 de Octubre
DESTRUÏM EL FEIXISME.
DAVANT DE LA REACCIÓ, UNITAT DE CLASSE I ACCIÓ DIRECTA
Des de la Coordinadora Antifeixista de Barcelona denunciem que l’Ajuntament faciliti la presència de l’extrema dreta als nostres carrers el pròxim 12 d’octubre. Mentre es dona espai a mobilitzacions que difonen discursos racistes, xenòfobs i autoritaris, milers de persones continuen sense poder accedir a un habitatge digne. No acceptem que es normalitzi l’odi mentre s’expulsa la classe treballadora dels seus barris. Davant d’aquesta realitat, la nostra resposta és més organització, solidaritat i lluita als carrers.
Fem una crida a totes les antifeixistes, els col·lectius, els sindicats i les organitzacions populars a reforçar l’acampada pel dret a l’habitatge de plaça de Catalunya, a partir de diumenge 11 d’octubre a les 21 h, fent nit i mantenint la mobilització durant tota la jornada del 12 d’octubre. Porteu tendes, sacs de dormir i material per sostenir col·lectivament la lluita. La defensa de l’habitatge i la lluita antifeixista són inseparables: davant dels qui assenyalen les persones més vulnerabilitzades, nosaltres defensem drets per a tothom.
Dilluns 12 d’octubre, manifestació antifeixista a les 10 h a la plaça d’Urquinaona. No tenim res a celebrar: tenim molt per defensar. Organitzem-nos als barris, reforcem l’acampada i omplim els carrers contra el feixisme, el racisme i l’especulació.
Ni feixisme ni especulació! Habitatge digne per a tothom!
COORDINADORA ANTIFEIXISTA DE BARCELONA
DESTRUYAMOS EL FASCISMO.
ANTE LA REACCIÓN, UNIDAD DE CLASE Y ACCIÓN DIRECTA
Desde la Coordinadora Antifascista de Barcelona denunciamos que el Ayuntamiento facilite la presencia de la extrema derecha en nuestras calles el próximo 12 de octubre. Mientras se da espacio a movilizaciones que difunden discursos racistas, xenófobos y autoritarios, miles de personas continúan sin poder acceder a una vivienda digna. No aceptamos que se normalice el odio mientras se expulsa a la clase trabajadora de sus barrios. Ante esta realidad, nuestra respuesta es más organización, solidaridad y lucha en las calles.
Hacemos un llamamiento a todas las antifascistas, los colectivos, los sindicatos y las organizaciones populares a reforzar la acampada por el derecho a la vivienda de la plaza de Catalunya, a partir del domingo 11 de octubre a las 21 h, pasando la noche y manteniendo la movilización durante toda la jornada del 12 de octubre. Traed tiendas, sacos de dormir y material para sostener colectivamente la lucha. La defensa de la vivienda y la lucha antifascista son inseparables: frente a quienes señalan a las personas más vulnerabilizadas, nosotras defendemos derechos para todos y todas.
Lunes 12 de octubre, manifestación antifascista a las 10 h en la plaza de Urquinaona. No tenemos nada que celebrar: tenemos mucho que defender. Organicémonos en los barrios, reforcemos la acampada y llenemos las calles contra el fascismo, el racismo y la especulación.
¡Ni fascismo ni especulación! ¡Vivienda digna para todos y todas!
COORDINADORA ANTIFASCISTA DE BARCELONA
Llamada a la defensa de la acampada en Barcelona el 12 de Octubre


